Viatas - Oferta - Strony internetowe

Tworzenie stron internetowych, UX/UI design

Proces tworzenia fajnej strony internetowej lub aplikacji mobilnej zwykle nie jest taki łatwy, ale zawsze przyjemny. Z naszą pomocą klienci mogą szybko znaleźć żądaną sekcję / przycisk / kontakty itp. Tworzymy wygodne witryny. Programujemy świetlaną przyszłość! Co oferujemy:

Viatas - Oferta - Kreacja marki

Kreacja Marki

Budujemy markę w oparciu o sprawdzone pozycjonowanie. Najpierw przeprowadza się badanie konkurencji i docelowych segmentów odbiorców, tworzy się korzystne pozycjonowanie, a następnie na jego podstawie opracowywane są wszystkie elementy tworzące markę:

Redesign i rebranding
Fotografia reklamowa
Logo firmy
Księga znaku „Brandbook”
Identyfikacja wizualna
Brand Hero
Projektowanie opakowań i etykiet

VIATAS - Oferta - Materiały reklamowe

Materiały reklamowe

Projekt Twoich ulotek, katalogów czy upominków biznesowych, projekt materiałów reklamowych w sklepach, kawiarniach czy biurach może jeszcze bardziej wzmocnić zaufanie Twoich klientów i partnerów do marki i wyrobić jeszcze bardziej pozytywną opinię o firmie. Dlatego w projektowaniu materiałów reklamowych nie ma drobiazgów, każdy element projektu należy traktować jako najdrobniejszy szczegół całego mechanizmu tworzącego markę, a każdy możliwy kontakt z takim elementem projektu powinien być jak najbardziej efektywny.

Katalogi Produktowe
Wizytówki
Ulotki
Billboardy reklamowe
Banery

Viatas - Oferta - Reklama w sieciach społecznościowych

Reklama w sieciach społecznychh

Głównym zadaniem naszego zespołu jest osiągnięcie maksymalnego wyniku w ramach budżetu klienta, ale wybór narzędzi, za pomocą których możemy to zrobić – zaufaj nam!

Prowadzenie Fanpage na Facebooku
Reklama na Facebooku i Instagramie
Reklama na Instagramie
Prowadzenie firmowego konta na Instagramie

Viatas - Oferta - Design Opakowania

Projektowanie opakowań i etykiet

Projektowanie opakowań to potężne i skuteczne narzędzie marketingowe. Opakowanie produktu może wywołać u konsumenta impulsową chęć zakupu produktu, podkreślić i wzmocnić pozycjonowanie marki. Jednocześnie nieprzemyślane opakowanie i oznakowanie mogą tworzyć niepożądane skojarzenia z marką i sprawić, że kupujący zwątpi w jakość produktu. Często przykłady nieudanych projektów opakowań znajdują się w produktach z segmentu niskich cen.

Rebranding
Księga znaku
Etykiety
Opakowania

Menu