Logo i kolor. Jak kolor wpływa na postrzeganie logo

Jak dobrać kolorystykę, by stworzyć logo idealnie pasujące do Twojej firmy

Wybór kolorystyki to jedna z najważniejszych decyzji, jakie musisz podjąć, aby stworzyć logo firmy. 
Koszt logo w strategii marketingowej jest niezwykle wysoki, ponieważ nazwa marki może wyróżnić Twoją firmę i przyciągnąć nowych klientów lub odwrotnie, zrazić Cię.

Jakie są mocne strony i pomysły Twojej firmy?

Nikt nie zna Twojej firmy, jej zalet i mocnych stron lepiej niż Ty . Dlatego podczas opracowywania logo to Ty decydujesz, co ma ono odzwierciedlać. Zanim wybierzesz kolorystykę i wykonasz logo, zastanów się, jaki przekaz chcesz przekazać swoim potencjalnym klientom.
Najpierw pomyśl o osobowości swojej marki. Czym Twoja firma różni się od konkurentów? Jakie są jej najważniejsze cechy?

Z czym jest powiązany każdy kolor?

Czerwony
Jeśli cechy ekscytacji, pasji i agresji pasują do Twojej marki, to najlepszym wyborem jest stworzenie logo firmy w odcieniach czerwieni. Głośny, nowoczesny, młodzieńczy, prowokujący – cały czerwony. Jeśli Twoja firma jest poważniejsza, dojrzała lub poważniejsza to warto pomyśleć o wyborze innego koloru.

Menu